måndag 3 september 2007

Publicerad LO!





















Blev jätteglad idag när jag kom hem och såg att min LO blvit publicerad på SWE Scrapbook bland de utvalda skissalster för v.35. Se ovanstående skiss samt mitt bidrag!
Varje vecka så kan man delta i "Veckans Skissutmaning".
Man kan tolka skissen lite som man vill, vrida och vända på den osv...
Vill man sedan vara med i utlottningen om att få sitt alster publicerat på Swe Scrapbook-bloggen, så skickar man in sin LO eller sitt kort senast söndag samma vecka. Lycka till!

4 kommentarer:

Lisbet sa...

Din LO är jätteläcker. Ibland kan det bli för mycket scrap på människor. Uppskattar din LO.

Frida sa...

Hej! Gillar din LO mycket. Den är jättesnygg. Utmaningarna på swescrapbook tycker jag också är kanon. Där blir jag inspirerad, och så hittar man ju länkar till så många andra med fina bloggar och alster. Kul!
/Frida

Sofia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sofia sa...

Tack för era kommentarer!
Positiv kritik är alltid kul och jag håller med om att bloggar som Swe Scrapbook inspirerar.
/Mvh Sofia