söndag 16 september 2007

Min dag!














Imorgon fyller jag 26...Det känns väl helt ok. Det är ju ingen stor dag direkt, men åren går.

Mamma och hennes väninna Gunilla var hemma idag och hälsade på. De tyckte att det var bättre att gratta mig idag för imorgon blir det så sent...jag slutar ju inte förän halv fem.
Av mamma fick jag morfars klackring som han fick när han fyllde 40 år. Det är alltid ett roligt minne.
Sedan fick jag lite roliga heminredningsprylar: En kaffe-burk och en te-burk i samma serie och en brödburk i porslin. Jättefina! De passade in jättebra i vårt svart-vita kök.
Lägger upp bilder på de inom kort.
Rosorna på bilden fick jag av mamma idag...Jag älskar dig!
Kram! Ia.



1 kommentar:

Subhamoy C sa...

i dont know your language, but the picture is really beautiful.